Thursday, 22 March 2012

Deqda super duper comell *entry semak ngan pic*

si comel nie nama dye Nurul Syuhada bt Md Ali .
Besday si comel ne plak 27 MEI 2011 .
Dilahirkan di Hospital Sultan Abdul Halim, Sungai Petani, Kedah.
Yeaaay.. siap suda biodata si comel ne !
*over tau dyien ne!*

*tido aje deqda nie* 
hehe. oke dyien ta panggil adeq syu sebab da terbiasa panggil si comel ne deqda
sesaje la mula2 terus terlekat sampai si abg pon terlekat panggil deqda .
*suka2 ati dyien je kan panggil nama org! hehe*

*aip .. napa nie nape letak pic deqda ta pakai baju nie  !!*
sekarang nie si kecik nie da besar tau !!! haha
ta caya eqk .. tengok la mata dia !!
*mooollaat kan mata dye !!*
sekarang deqda da 10bulan. erm makin comell si kecik ne. 
geram sanad ngan deqda . comell sanad .
*comell macam dyien kan! haha perasan kan !!*

*aip kat sebelah tu bukan ayah deqda la . itu abg dye !!! jgn ngorat oke !!*
Tengok la . Time ne dekat The Carnivall Waterpark Sungai Petani
Dapat pelampung baru . Apa lagi gigit la . haha *jgn gigit deqda naty pecah la !!*
Deqda nie ta takut air oke. Baru letak kaki si kecik ne kat air da macam nak berenang aje . 
*naseb ta boley berenang kan!*

*posing je keje nye !! tiru sape ne ?*
Ada aje pose dari deqda . Erm pantang nmpak kamera nie .
Si comell nie kalau nampak sape2 pakai lawa2 pastu berjalan ke hulu ke hilir tapi ta ambil dukung dye ta sampai 5 saat *hehe. ta sampai beberapa ketika la* confirm nanges. 
tapi bila dye uat muka sebek2 tu lagi comell . haha :)

*kan da kata.. pantang nampak kamera ! hehe :) *
werkkkk !!! erm Ya Allah comell la sanad2 deqda nie .
Rasa macam nak gigit2 aje . hehe *naseb bukan biskut kan !*
Tak tau la naty kalau da boleh berjalan berlari lagi sakan apa . 
Nie yg uat dyien rasa nak kawen cepat2 . Nak ada anak2 cepat2 . 
*hahahaha berangan la kau jah !!! sape nak kawen ngan unk jah ??*

*oke muka ta puas hati sebab deqda lagi comell dari dyien*
erm tak pe lah saje la nak juga semakkan ngan muka dyien kan . 
naty glemer la deqda dari dyien .
*haha . jgn kau gila glemer jah ta baekk tau!!*

erm itu je kot nak citer kali nie . Hari tu da janji kan nak citer pasal Tanjung Dawai kan next episode oke . Sebab ta sabar nak tunjuk pic si comell ne kat ampa sumer .
so kalau sesape nak berkenalan ngan deqda haruslah berkenalan ngan dyien dulu oke !
*sessi pemilihan dilakukan oleh dyien sahaja ! haha :D *

6 comments:

  1. alololo.. comey nya baby.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. comel sanad . naty sis may kedah bagitau la . ley bawa deqda jumpa sis .

      Delete
  2. Chomel nya baby tue.. mcm sedap di makan plak.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha. kalau boleh makan dyien da makan dulu tau . hehehe :D

      Delete